We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

サラのコカコーラ♪

2008-05-18 21:22:55 | Life&Love
Finally, I gotta new NO calorie cocacola
I was looking for it few weeks haha!
Actually, I don't buy No calorie usually.
Coz sometimes it tastes something strange or fake.
I preper buy original one.
However my faorite actress Sarah Jessica parker did covered new No calorie Coke.
I really wanted to buy
...It's very mottainai勿体無い!!! to drink

ついに今日サラジェシカパーカーのコーラを発見して買いました
普段、コーラは大好きで、毎日に近いくらいよく飲みますが。
0(NO)カロリーとかダイエットコーラの味が好きでないので買わないけど・・・。
今キャンペーンで、サラのカバーのゼロカロリーが出ているので買いました

缶ジュースなのでずっと取っておく訳にも行かないんだけど。
勿体なくて飲めません どうしよう。

さてさて、今年は「THE SEX AND THE CITY」の映画が公開です
アメリカでは今月末なのでもうすぐですね~。
サラを始めとするあの4人の誰でもいいから来日する事になったら絶対会いたい。
映画の前売りの特典とかも気になりますね。楽しみで仕方ない

最新の画像もっと見る

5 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (jidai)
2008-05-19 00:05:53
こんにちは・・

おいらはむしろ、ゼロの味のほうが
好みだったりする。。

サラの・・と聞いて、着色前のコーラかと
思っちゃった。着色前のコーラはインカコーラって
いう名前で売ってたりするけど、、それも
結構好きだったりして・・・。
返信する
cola (Lucy)
2008-05-19 06:45:07
I really want to see this movie!

Also recently I started drinking only diet cola. Because I drink too much cola But I can't stop myself haha so I thought at least if I drink diet cola it's not as bad.

Maybe if I go back to Japan I'll drink less cola because it's expensive. I've been spoiled by "unlimited refill" in America.
返信する
Unknown (aya)
2008-05-19 22:52:30
>>Jidai
そっかぁ、ゼロが好きなんだ。
私は甘ったるい感じが好きで、普通のを選んでしまうんだよね。お菓子とかも減塩とかが好きじゃなくて、普通のを選んでしまう。変なこだわりなのかも!?

>>Lucy
WOW, so you started to drink diet cola!!!
Yes, I cannot wait to see "The sex and the city the movie".
...I think it's right,"Unlimited refill"in America, but that's what I love America
返信する
Unknown (たけ)
2008-05-20 17:33:14
これってなんちゃんの会社のPCの
スクリーンセーバーになってるやつの!?!?

私も結構コーラ好きなんだよね~☆
フットサルやった後とか炭酸飲みたくなって、
結構飲んだりするもん!
スカッと爽やかコカコーラ!
こんなCMあったね~☆
返信する
コカコーラ。 (aya)
2008-05-20 23:45:07
たけちゃん、ありがとう
そうそう、会社のスクリーンセーバーのやつ
この映画が観たくて今からウキウキ!

たけちゃんもコーラ好きなんだね
運動した後とかの炭酸最高だよね(私は最近運動してないんだけど
スカッと爽やかだね
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。