We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Let's go Okinawa 沖縄旅決定♪

2007-03-06 23:10:15 | Okinawa沖縄
Okinawa pics!!!!!

首里城(shuri castle in Hana)


Nagannu island(ナガンヌ島)

Kume island(久米島)

I've gotta tickets for Okinawa trip on Goldenweek holiday in the begenning of May.
I'm so excited, coz it will be my special trip
I'm gonna go to Okinawa with Lucy and my sister Meg.
I enjoy making travel plans righn now
I will show you my plans later!!

今日、沖縄への旅が決定 
往復チケットゲットしました今回はメチャ安いです。
スカイマークを利用なんだけど、片道19,800円ナリ
私いつもJLかANAだったので片道35000円くらいはしてたので今回の料金はびっくり
離島は久米島かな~
旅の中身の計画をたてるのはたまらなく楽しいです
ルーシー一緒に沖縄楽しもうね

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
念願の沖縄!だね (sanapi)
2007-03-07 16:14:44
やったね~~!!それにいつもより安価でゲットできて 2年ぶり?の沖縄かな 彩さんにとって沖縄は特別なところだよね。 私もいつか水着が着れるようになったら行きます!と思います 海の中をもぐってカラフルな魚たちに会いたい
返信する
yay! (Lucy)
2007-03-08 00:26:44
I'm really excited about going to Okinawa! Thanks for inviting me, Aya It'll be great!
返信する

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。