We all live in happiness -Our life is full of joy

楽園中毒的Aya's Life
Have a dream anything you want:)

Spring is coming soon!!

2007-03-21 23:43:04 | Life&Love
Today is the one of holidays, which is "Spring day".
I am very happy right now.
Actually, I was thinking over about my job and my future.
But I think it's too much.
Toshi is very busy more than me, but he didn't say anything like tired.
I want to follow him
I am going to keep trying my job again like him.
Thanks Toshi

最近は自分の仕事や将来の事ばっかり考えていたけれど。
Tと会ってリセットできたみたいだな ありがとっ
自分より忙しくて大変なのにそんな事を全く感じさせないのに。
私はいろいろ悩みすぎていたかな。
目の前には大切な人がいる、私も頑張っていかなきゃって思った。
疲れたまま、全て面倒くさいなんて思わず自分を磨くことも忘れずにいよう。
やっぱり好きな人にはずっとBESTな自分いたいし。
もっともっと素敵な自分になりたいし、見せたい
今自分のいる環境に感謝して、もう少し前に進んでみようと思う。

春もすぐそこまで来ている
まだ一緒に行った事がないから、この春は桜を観に行けたらいいな

最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。