ユナイテッド航空では乗客引きずり降ろしで、
物議を醸したが、
フライトするならサウスウエスト航空という事らしい・・・
ケント・ギルバートさんからの情報!
最も彼はもっぱらデルタ航空らしいが、
やはり、
ユナイテッドの対処は誰から観てもおかしいようだ。
何処が違うかは、
転載記事に明らかだが、
どこを向いて仕事をしているかという話である。
サービスは顧客に対して行うもので、
株主や労組に対してではない。
もっとも、
ユナイテッドは労組が株主でもあるらしい。
そういう意味では、
ユナイテッドは2重の過ちを犯している訳である。
先日も、
パリ行きに登場すべき相手を、
サンフランシスコに運んだらしい・・・。
別の情報に依れば、
先の「引きずり降ろし」客に対しては和解が成立したらしい。
その和解額は明らかではないが、
ギルバートさんの説に依れば、
10億円中だろうという話だ。
あくまでも憶測である。
割に合わない話である。
Airlines tend to receive all kinds of harsh feedback from disgruntled travelers. But they do the best they can—and sometimes much more than that.
Just ask passenger Peggy Uhle, who will be forever grateful to Southwest Airlines after they helped her through a real family trauma.
But she and her fellow passengers didn't get very far, because the plane suddenly turned around on the tarmac at Midway Airport and taxied back toward the gate.
Peggy and the rest of the passengers had no idea what was happening at all.
Once the plane was anchored at the gate, a flight attendant approached Peggy and asked her to get off. Peggy thought she had boarded the wrong plane, but when she got back inside the terminal, a gate agent told her to call her husband. He had been forced to contact Southwest Airlines because Peggy's phone was turned off. But luckily, the airline managed to get the two spouses in contact with each other at the last moment.
It turned out that Peggy's 24-year-old son had suffered a serious head injury and was in a coma in Denver, Colorado.
Source: Peggy Maguire Uhle (Facebook)
Peggy had barely taken in the shocking news before a staffer explained that the airline had reticketed her on the next direct flight to Denver and arranged all of the other practical details. For free, of course!
"They offered a private waiting area, rerouted my luggage, allowed me to board first, and packed a lunch for when I got off the plane in Denver. My luggage was delivered to where I was staying, and I even received a call from Southwest asking how my son was doing," Peggy Uhle told BoardingArea.com.
Source: Shutterstock
Thanks to the airline's incredible service, Peggy was able to quickly get in touch with her family and travel to her son to give him the support he needed—without having to pay a dime.
Today, her son has fully recovered from his serious head injury.
Please share if you also think it was fantastic that the airline helped this family so much!
【転載終了】
【Google仮訳開始】※そのママ
母が必要としていることを助けるために力を入れた航空会社に敬意を表しましょう
N
ニュースレターによる
2017年5月3日
航空会社は不快な旅行者からのあらゆる種類の厳しいフィードバックを受け取る傾向があります。しかし、彼らはできる限り最善を尽くしています。
彼らが本当の家族のトラウマを助けた後、サウスウェスト航空に永遠に感謝してくれる乗客Peggy Uhleに尋ねてください。
ペギー・ウーレがシカゴからオハイオ州コロンバスに乗り込んだとき、彼女は飛行機がゲートから転がったときに携帯電話をオフにしました。
しかし、彼女と彼女の同乗者は、飛行機が突然Midway Airportの滑走路を回り、ゲートの方に戻ってきたので、遠くには行かなかった。
ペギーと残りの乗客は何が起こっているのか全く分かりませんでした。
南西
出典:Imgur
飛行機の係員が門に固着したら、ペギーに近づいて降りてくるように頼んだ。ペギーは彼女が間違った飛行機に乗ったと思ったが、ターミナルの中に戻ったとき、門の代理店は彼女に夫に電話するように言った。彼はPeggyの電話が切られたので、Southwest Airlinesとの連絡を強要されていました。しかし、幸いなことに、航空会社は最後の瞬間に2人の配偶者をお互いに接触させることができました。
それは、ペギーの24歳の息子が重度の頭部外傷を受け、コロラド州デンバーで昏睡状態にあったことが判明しました。
ペギー
出典:Peggy Maguire Uhle(Facebook)
スタッフは、航空会社がデンバーへの次の直行便で彼女を追跡し、他のすべての実用的な詳細を整理したと説明する前に、衝撃的なニュースをほとんど取っていなかった。もちろん無料です!
「彼らはプライベート待合室を用意して荷物を改装し、まずボードに乗らせて、デンバーの飛行機から降りたときの昼食を詰めました。荷物は私が滞在していた場所に届けられ、私はSouthwest私の息子がどのようにしているのか聞いてきました」とPeggy UhleはBoardingArea.comに語った。
ソース:Shutterstock
航空会社の信じられないほどのサービスのおかげで、ペギーは素早く彼女の家族と連絡をとり、息子に旅行して、一銭も支払うことなく、彼に必要なサポートを提供することができました。
今日、彼女の息子は重大な頭部外傷から完全に回復しました。
もしも航空会社がこの家族をそんなに助けてくれたことが素晴らしいと思っていたら、共有してください。【仮訳終了】