バンクーバーで1979年からオープンの日系美容室 Misako’s Hair Studio

『Misako's Hair Studio』から様々な情報をお届けします。

日帰りでシアトル

2013年06月26日 | Beach at Thurlow

先日、車を借りてシアトルまで遊びに行ってきました

レンタカーが2ランクアップグレードになってこんな車が来てしまいました


A few days ago, I rented a car to go to Seattle.
My car rental was upragaded by 2 levels and this was the car I got! 

カナダとアメリカの国境も早朝だったのですいていて

スムーズに通過できました

約2時間半のドライブで霧がでたり、曇ったり雨が降ったり

天気がコロコロ変わりましたが、シアトルに着いたらとてもいいお天気で

とても気持ち良かったです

シアトルの海沿いのパイクプレイスマーケットに行きました

一見、ごちゃごちゃしてそうな本屋さんですが

よく見ると綺麗に計算してつまれていてお店の人の本を愛する気持ちが伺えます

The border wasn't too busy because we went early in the morning. 
We managed to get through smoothly.
The ride was 2 hours and 30min long. 
The whether changed from fog, cloudy to rain. 
By the time we got there it became Sunny.
We went to the Pike place market. 
It looks like a very messy book store at first 
but once you step inside you can feel the love towards books.

有名なガムウォールにも行きました

あたり一面とても甘い香りが漂っていました

We also went to the famous gum wall.
The wall had a very sweet aroma 

バンクーバーと違う雰囲気が感じられて、とてもリフレッシュできました

We got to feel alittle different atmosphere from Vancouver.


 

お知らせ

日頃Misako hair studioをご利用いただきありがとうございます。

当店の定休日はBC州の祝日となります。

お客様にはご不便ご迷惑をおかけしますが

今後ともMisako hair studioをよろしくお願い申し上げます。

 

Notice

Thank you very much for being our customer at Misako Hair Studio.

we will be closed on all national holidays.

We apologize for any inconveniences and look forward to seeing you again.


 

 


コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« GO&MAKO byebye party | トップ | July Special »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Beach at Thurlow」カテゴリの最新記事