バンクーバーで1979年からオープンの日系美容室 Misako’s Hair Studio

『Misako's Hair Studio』から様々な情報をお届けします。

Hockey

2012年02月19日 | Beach at Thurlow

Beach店Memiがホッケーを見に行ってきました。

バンクーバーカナックス vs アナハイムダックス

少し早めに会場に着いたので

ビールとヤムフライで待つことに

席はなんと…

前から5列目っっ

ワクワク わくわく

選手登場

ちっ、近い

興奮してたくさんの写真を撮りまくりましたっっ

Memi from beach hair studio went to watch the game
VANCOUVER CANUCKS VS ANAHAIM DUCKS
We arrived at the stadium early so we decided
to have some beer and yam fries.
Our seats are...
5th row!!
Sooo close!!!

私は、ゲームの間の待ち時間が好きです

今日は、ちびっこのホッケー選手たちがミニゲームをしてくれました

小さな体に大きな防具をつけて

くるくると一生懸命にプレイしてました

かわいかった~

客席には有名なミュージシャンも来ていたそうで

場内の画面に大写しになったり

とても楽しい時間でした

ちょっと高いけどね…

I like the waitting time between periods.
Today, there was a game for kids
Small bodies with big hearts!
They played hard on the ice.
so cute =D
There was a famous guest musician aswell.
They showed them on the big screen.
It was a very fun experience.
although, alittle expensive...


コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« KAE'S BIRTHDAY PARTY!!! | トップ | March Special »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Beach at Thurlow」カテゴリの最新記事