ふるやの森

地球文明の再生に向かう
(当ブログはリンクフリーです、また相互リンク先を募集中です)

プレアデス・ミラ10/16:地球の新しい未来に向かう変化

2009-10-17 15:09:24 | ファーストコンタクト
こんにちは。プレアデス高等評議会のミラです。愛をお届けに来ました。
Greetings, I am Mira from the Pleiadian High Council. We bring you love.
ちょうど今、地球の上空は私たちの星や他の惑星のスペースシップで埋め尽くされています。ご存じのように地球は今不安定な状態にあります。皆さんの多くは地球の感じていることを繊細に感じとっておられると思います。皆さんはまた夢の中で多くの援助を行ってもいます。混乱と変化は疲労をもたらします。今皆さんの身体はその影響を受けて疲れきっているのが私たちにはわかります。変化がこれから加速するにつれて皆さんの感じる疲労は(これまでのどんな体験とも)比べようのないものになるでしょう。
Right now your skies are filled with our ships as well as those from other planets. Your Earth is unstable, as you know. Many of you are sensitive and feel what the Earth is feeling. Some of you may be feeling extra tired from all that is transpiring. You are also assisting many in the dream state. The chaos and changes are fatiguing. We see that your bodies are going through a lot right now. There is no comparison to how much you will be feeling as the changes accelerate.
皆さんはすでに未来のイベントと私たちの出現に備えておられると思います。皆さんはこれまでに未来への希望と共に広範囲のアドバイスを受けてきました。私たちはこれから起きるできごとを見通す場所にいて、銀河連邦と同様に皆さんと意志疎通することができます。現在の地球の状況は不安定の一言に尽きます。
You might as well get prepared for the future events and for our appearances. You have been given ample suggestions as well as warnings about the future. We are in a position where we can see what is likely. We communicate with the Earth as well as the Galactic Federation. The situation is unstable at this time.
これからの変化に向けて皆さんにいくつかの見通しを提供したいと思います。私たちの見解では皆さんの中に変化の先駆けになる人々がいます。彼らは変化を代表して真実を伝えています。彼らは、多くの異なるレベルで役割を果たしていて、地球上のさまざまな地位にありますが、これから起こる不安を安定化させて進行する変化を人々に説明することが期待されています。
We would like to provide you with some insights that might assist you during these changes. From our perspective some of you are the frontrunners of change. You are the agents of change and the tellers of truth. You are functioning in this manner on many different levels and in various positions on the Earth. You are most needed. You are the ones who may be asked to provide stability to those in fear. You may become the interpreters of events as they occur.
私たちの到着を心待ちにしている皆さんもおられるようです。これまで通り忍耐強くあってください。皆さんが私たちを歓迎して自分たちの実在を証明することは私たちも楽しみにしています。私たちと皆さんの再会が近いことはいつも皆さんの心に深く刻んでおいてください。皆さんが私たちの到着に熱心に備えれば備えるほど、私たちはますます準備を進めていくことになります。人々に不安を与えることは私たちが最も避けたいことです。皆さんが不安を超越することが私たちの到着への道を準備することになるのです。
Some of you are anxiously awaiting our arrival. You must be patient as always. We love it when you welcome us and joyously want to be in our presence. You must always be deeply preparing for our reunion. The more that you do to prepare energetically for our arrival, the more that we can be in preparation for you. The last thing that we want to do is bring fear to the populace. That is why every time you transcend your fear it paves the way for our presence.
光のゲイトウエイ(門)は地球の皆さんに広く開かれています。皆さんのすべてに注がれている愛は比べようもないほどなのです。現在起きていることのすべては古い凝り固まったエネルギーをシフト(浄化)するためのプロセスです。嵐などの地球の異変が起きるたびに光は地球と人類に深く浸透していきます。地球がアセンションを経て高次元に移行するために大量の光とヒーリングによって変容をもたらす必要があるのです。
The gateways of Light are open and wide for the Earth. The love that is coming to her and to all of you is unparalleled. It is helping to shift the consciousness. Everything that is occurring right now is helping to clear and shift old stuck energies. With each earth change, storm, or other stroke of nature, the Light penetrates deeper into the Earth and humanity. It will take a lot of Light and healing for the transformative energies to bring about the higher dimensions and ascension of the Earth.
地球は長い間濃い闇のエネルギーにおおわれてきました。多くの皆さんはすでにこの事実に気づいています。光のゲイトウエイが開かれて、私たちが着陸して皆さんとの再会を実現するプロセスが進行していることを・・・
The Earth has been impenetrably surrounded for a long time with dense and dark energies. Many of you already are aware of this fact. The fact that the gateways of Light are open and streaming through signifies progress that is necessary for the completion of our landings and reconnections with all of you.
地球は今、戦争を終わらせる時を迎えました。まだそれは明確でないかもしれませんが、事態はその方向で進んでいるのです。二元性の意識がもたらす分離はもはや存在しません。この意識の進化はさらに宇宙の兄弟・姉妹との一体感をもたらします。そうなった(すべてが1つになった)時に、なぜ戦争をする必要があるでしょうか?
This is the time on the Earth when you will be ending wars. It might not seem apparent now but this is the direction where things are going. There will be no more separation caused by duality consciousness. It will bring unity consciousness even with your brothers and sisters from space. With that in mind, why would you need war?
私たちと地球の皆さんは深くつながっています。皆さんが気づいていなくても、私たちは皆さんのために絶えず奉仕しているのです。私たちが心に願う目的は一つなのです。地球と地球上のすべての生命への奉仕・・・
Our connection with you runs deep. We are with you constantly and are working with you whether you are aware of it or not. We have the same goal in mind, to be of service to the Earth and all of life on the Earth.
またお会いするまでお体に気をつけておすごしください。
Take excellent care of yourselves, until we speak again.
プレアデス高等評議会のミラがお伝えしました。
I am Mira from the Pleiadian High Council.
A Message From Mira From the Pleiadian High Council


最新の画像もっと見る

1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
優しい宇宙人 (twinkle star)
2009-10-18 19:29:38
 ふるやさん みなさん こんばんは

“優しい宇宙人”という本があります。著秋山眞人氏

http://homepage2.nifty.com/KN0/sub6.htm
   
この本には、宇宙人は進化していて優しいんだよ。という感じに書かれています。そして、雲を作ってUFOを隠すことが出来るとか書いています。

私もこの本を読んでから雲を観察するようにしていますが
今夏は本当に雲に隠れたUFOが多かったです。

そして、記録用小型UFOというのがあり、実は私も10年位前
空中をバウンドしているのを見ました。ピンポン玉位の
大きさです。私が気が付いたら消えて行きました。

この本は、UFO入門編として易しく書かかれながらも奥が深いのでおすすめです。小学生でも楽しめる内容です。


返信する