きふブロ!KIF・熊本市国際交流振興事業団のブログ

What's “きふブロ”?→KIFのボランティア、インターン、スタッフが綴る楽しい、ちょっと為になる国際交流のブログ!

ただいま帰りました!I am back!

2012-10-16 13:07:08 | サポボ 日記

皆さんこんにちは!

この間ブログを始めたイリナです。

先日、福岡で毎年開催されている、ブルガリアバラ祭りに行ってきました。

Hello everyone!

I am Irina ,back form Fukuoka. As I wrote before  I went to the event which we can enjoy every year in a place called Global Arena near Munakata City ,Fukuoka prefecture.The event is about Bulgaria,it's music,dance,food and the beautiful Bulgarian Roses.

福岡ブルガリアバラ祭り

たくさんのお客様が来てました。

Many people came to see  the event .

民族踊り

ブルガリアからの民族舞踊団が踊りや歌を披露しました。とても賑やかでした!

There was a  Folk Dance Ensemble and Folk Music group from Bulgaria.They played during the Festival days .

民族衣装

民族衣装を着た女の子がお客様と写真を撮っていました。素敵でしょう!!!

All of them took lot of photos with the people came to see and enjoy  the festival.There was many kids playing at the yard as well.

ブルガリア風レストラン

ブルガリア風レストランではブルガリア料理がたくさんありました。美味しかったです!

The restaurant was opened only during the festival.The menu was cooked by a Bulgarian shef ,coming for the event days .

ブルガリア料理

ブルガリアでよく食べられるヨーグルトを使った、家庭料理です。

This is a lunch set of very popular Bulgariain  food  we could test and enjoy in the reataurant.

It was so delicious !


最新の画像もっと見る