Memorandums

知覚・認知心理学の研究と教育をめぐる凡庸な日々の覚書

Schumann: Kinderszenen Op15

2005-05-03 | Music
Robert Schumann : Kinderszenen Op15
Der Dichter spricht

子供の情景 から 
 詩人のお話
 とりとめのない流れの中に静かに歌われる詩。そして訪れる眠り。


Reference
Vladimir Horowitz Robert Schumann: Kinderszenen Op15
コメント
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする

Huber : Feature Learnig - Additive Model

2005-05-02 | Research: P. Learn.
Visual Categorization in Pigeons

by Ludwig Huber

III. Feature Learning


Reference
http://www.pigeon.psy.tufts.edu/avc/huber/default.htm
http://www.pigeon.psy.tufts.edu/avc/huber/feature.htm#A%20test
コメント
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする

Ellison,-John-W; Massaro,-Dominic-W (1997)

2005-05-02 | Research
Ellison,-John-W; Massaro,-Dominic-W

Featural evaluation, integration, and judgment of facial affect.
Journal-of-Experimental-Psychology:-Human-Perception-and-Performance. Feb 1997; Vol 23 (1): 213-226


Reference

http://mambo.ucsc.edu/psl/dwm/

コメント
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする