倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

シアトルから日本へ帰国しました。(笑)(涙) I have just returned from Seattle. 😆😢

2024-04-16 07:12:29 | Weblog
シアトルより日本へ帰国致しました。

シアトル空港✈️へ娘家族がお見送り。



46億年の人間の進化の記憶を、ベビーシッターしながら、
成る程なあ〜。赤ちゃんからいろんな気づきを貰いました。
1歳の孫のリガト君とは、毎日朝、夕方と2回の散歩を日課
にしました。



真っ直ぐの道より坂道、凸凹道を歩くのが好きで❤️上手く歩けた
日には、知恵の方もついていました。


進化はまず体から始まり、次に脳🧠に行くんだと、聞いたことが
ありますが、その現場に遭遇して納得です。


足回ししてくれたりするので、これまたかわいい❤️
鶴川の家に帰ってからは気が抜けてしまって、困っています(笑)




5ヵ月の滞在はチョツト長過ぎでしたね。
7月にはエストニア🇪🇪行きますので、準備します。


シアトルでの時間は幸せ一杯でした。
月2回の縄文心導ストレッチクラスも、娘達が続けて行くそうです。




エストニアにアシスタントインストラクターの勉強に来たい
人もいます。


Shindoベイビー👶🤱がアメリカにも誕生しました🐣
こういう機会を作ってくれたワエル君と娘に感謝🥲


シアトルの皆様おせわになりました😭

I returned to Japan from Seattle yesterday.


I remember 4.6 billion years of human evolution while babysitting.
 I realized a lot from babies.


I made it a daily routine to take my 1-year-old grandson Rigato 
for walks twice a day, in the morning and evening.


He likes walking uphill and downhill roads more than straight
 roads❤️ On days when he walked well, he was also wiser.


I've heard that evolution starts from the body and then goes to 
the brain🧠, and seeing it in action makes sense.


He moves his legs around, which is also cute❤️
I've been feeling a bit down since returning to my home in 
Tsurukawa, and it's a problem (lol)


My 5-month stay was a bit too long.
I'm going to Estonia🇪🇪 in July, so I'm getting ready.


My time in Seattle was full of happiness.
My daughters will continue to take the Jomon Shindo 
stretching class twice a month.


Some people want to come to Estonia to study as assistant 
instructors. Shindo baby 👶🤱 was born in the US too 🐣
 I'm grateful to Wael and his daughter for giving me this 
opportunity 🥲 

Thank you to everyone there for taking care of me.




コメント    この記事についてブログを書く
  • Twitterでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« シアトル発、桜満開に送られ... | トップ | 鶴川縄文発、表参道は私の宇... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事