気軽にでっちゃん

誰にでも立ち寄って欲しいので「気軽に」とつけました。でっちゃんと呼んでください。。。

Dear Hazuki-sama

2007-10-06 04:32:45 | weblog
Dear Hazuki-sama,

It was I who commented in your blog yesterday. I said to you, "I think that it was Marroco, Tunisia or India, and definately hindhi or Isram country." Don't be so cautious.


I found out now that Hazuki was similar to spelling of Haguki when writing English. I have to pay attention on that.

by De from abroad.
--------------------------

It is very convenient to be able to access internet and write the blog anywhere there is an internet cafe. Every year I check my blog, the financial market and some blogs I like if there is the internet access point wherever I visit. And also hotmail is helpful to inform my parents of my being live, not meeting any accident. I had a case that I received a reply soon after I sent an email to someone.


コメント (2)    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
«  ●突然の電話 | トップ |  ●降り立った空港 »
最新の画像もっと見る

2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
どちらへ? (Haguki)
2007-10-07 07:32:06
久々訪れてみましたら、どこかへご旅行中?
トリニダードトバゴでしたっけ?

カリブへは十数年前に一度行きました。
すっごく小さい島でst.Martin島。
フランス領の街のホテルに泊まっていました(半分はオランダ領)。

日本人は全然いなくって、フランス領だけあってワインと料理の美味しい最高の島でした。
また行きたいな~。

まだ\が強くって、いい時代でしたね(遠い目)。
カルテイエのショップで時計を値切って!購入したのがいい思い出です^^

・・・?
もしかして日本語は表記されないのかな?




返信する
Unknown (でっちゃん)
2007-10-09 18:46:48
Leaf moon "Haguki"さま

こんにちは。葉月さま。
内緒にしておいてね。僕が旅行に行ってたってことは。
セントマーチンには僕も行ったことありますよ。日帰りでしたけど。プレルトリコのサンファンから行ったように記憶してます。レストランでチップを間違ってたくさんテーブルにおいてしまいました。そのまま座ったくつろいでいて気がついたんだけれど、返して欲しかったんだけれど恥ずかしくて言えませんでした。すごく悔しかったです。
返信する

コメントを投稿

weblog」カテゴリの最新記事