たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Aela先生からのメッセージ☆

2019年05月06日 | 英会話
・レッスン: 2019年5月5日(日)20:00~20:30
・差出人: Aela さん
・メッセージ

Good evening, Mr. Seiki! Thank you so much for having another class with me. It's been a while. I enjoyed our conversation and I hope you enjoyed it as much as I did. You were able to express yourself well. You still had some grammar lapses, but the way you explained your ideas was very easy to understand. Anyway, Mr. Seiki, you still did an amazing job today. I am looking forward to our next class. I hope to see you again next time!

今晩は、生木さん! 私と一緒に別のクラスを開催していただきありがとうございます。 それはしばらく経ちました。 私は私たちの会話を楽しんだし、あなたが私と同じくらい楽しんだことを願っています。 あなたは自分自身をうまく表現することができました。 あなたはまだいくつかの文法の失効を持っていました、しかしあなたがあなたの考えを説明した方法は非常に理解しやすいです。 とにかく、生木さん、今日も素晴らしい仕事をしてくれました。 私たちの次のクラスを楽しみにしています。 次回またお会いしましょう!



コメントを投稿