たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Jass先生からのメッセージ☆

2019年05月06日 | 英会話
・レッスン: 2019年5月5日(日)20:30~21:00
・差出人: Jazz さん
・メッセージ

Thank you very much, Mr. Seiki! We had an interesting conversation today. You shared a lot of topics and you were able to catch my attention by giving examples, sending photos, singing while playing the guitar and expressing your own opinions. You made simple yet good sentences throughout the lesson. Your sentences were also comprehensible. I sensed your enthusiasm in learning the language, so do keep at it. Have a wonderful evening, Mr. Seiki!

生木さん、ありがとうございました。 今日は面白い会話がありました。 あなたはたくさんの話題を共有しました、そして例を挙げて、写真を送って、ギターを弾きながら歌って、あなた自身の意見を表現することによって私の注意を引くことができました。 あなたはレッスンを通してシンプルでありながら良い文章を作りました。 あなたの文章も分かりやすいものでした。 私はあなたの言語学習に対する熱意を感じましたので、それを続けてください。 生木さん、素晴らしい夜をお過ごしください



コメントを投稿