たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

COCO塾オンライン英会話を始めて3カ月経ちました☆

2017年04月01日 | 英会話
 昨日、今月6回目の英会話レッスンを受講しました。「お土産と川柳」の話題で盛り上がりました。先生には川柳のことはよくわからなかったようですね。レッスン7の「What time is it?(Conversation)」でListeningをしましたが、苦手です。今月も6回のレッスンを楽しく受講できました。これで受講してから3カ月が経ちました。ちょっぴりレベルアップしたような気がしますが…。4月も楽しく受講したいと思います。
 Jackie先生から早速次のようなフィードバックがありました。
 Hello, Mr. Seiki. Happy Friday! I am going to research about "witticism". I think it is a type of remark. Thank you for sharing some information about this. You were attentive in the class. I am glad to know that you have the eagerness to learn English. I can tell that you like writings and you always share your activities. Have a wonderful weekend. Take care always! :)



コメントを投稿