たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

英会話のレッスンを受講しました☆

2017年03月29日 | 英会話
 昨日、英会話レッスンを受講しました。「孫とコンサート」の話題で盛り上がりました。レッスン内容の「My favorite movie is…(Language Booster)」を楽しく学ぶことができました。Jackie先生に青森ねぶた祭りが画像を送り、とてもエキサイティングお祭りであることを紹介しました。
 Jackie先生から早速次のようなフィードバックがありました。
 Hi, Mr. Seiki. Happy Tuesday! Good to hear that you have a nice weather today. Do you have any big plans today? You were able to understand the lessons. We had speaking practice for you to use the expression in the lesson properly. I am encouraging you to practice creating long sentences. Have a fruitful day today. Take care!



コメントを投稿