たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Rio先生からのメッセージ☆

2018年10月30日 | 英会話
・レッスン: 2018年10月29日(月)10:00~10:30
・差出人: Rio さん
・メッセージ

Good morning, Mr. Smiley!
We studied, and practiced the target sentences on expressing wants, and intentions. We also had two listening activities; I commend you for doing your best to complete them all. In addition, you came up with good sentences too, that's impressive! I hope you continue to have a positive outlook in learning, and keep on practicing! ^^
By the way, Advance Happy birthday Mr. Smiley! ^_^

おはよう、ミスター・スマイリー!
私たちは、望みや意図を表現して、目的の文章を勉強し、練習しました。 私たちは、次に、2つのリスニング活動を行いました。 私はそれらをすべて完了するためにあなたがベストを尽くしたことを賞賛します。 加えて、あなたは良い文章を思いつきました、それは印象的です! 私はあなたが学習に肯定的な見通しを持ち続けて、勉強を続けてほしいと願っています! ^^
ちなみに、早めにハッピーバースデーMr.Smiley! ^ _ ^



コメントを投稿