たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Lexi 先生からのメッセージ☆

2019年06月18日 | 英会話
・レッスン: 2019年6月17日(月)13:00~13:30
・差出人: Lexi さん
・メッセージ

Hi Mr. Smily, we were able to discuss this during the lesson: You Shouldn’t Whistle at Night 夜の笛すべきでない/
Visit a Shrine to Make a Curse 丑の刻参り...
you were able to understand my questions quickly, and comprehend vocabulary words taught during our class, however you need some improvement with your pronunciation. You should read more english books, and apply the words you've learned during the discussion in your everyday conversation.
See you soon. Have a nice day ahead student... :)

今日は、スマイリーさん、私達はレッスンの間に迷信について会話することができました:あなたは夜に笛を鳴らすべきではありません
呪いをかけるために神社を訪問する 丑の刻参り...
あなたは私の質問を素早く理解することができ、そして私達のクラスの間に教えられた語彙を理解することができました、しかしあなたはあなたの発音をいくらか改善する必要があります。 もっと英語の本を読んで、話し合いで学んだ言葉を日常会話に取り入れるべきです。
また近いうちにお会いしましょう。 良い一日を... :)



コメントを投稿