たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Sab先生からのメッセージ☆

2018年09月04日 | 英会話
・レッスン: 2018年9月2日(日)8:30~9:00
・差出人: Sab さん
・メッセージ

Good day, Mr. Smiley! Thank you for booking a class with me. I am happy to see you again today. Before we started our lesson, you had a short presentation about your activities. I am delighted to see that you spend time with family and pursuing your interests. For our lesson, you were able to understand the lesson today and shared the personalities of people close to you, like your wife and children. You were able to make your own sentences, however, you need to be careful when you make your word choices. I sent you some reminders on Skype. I am excited to see you again next time! :)

今日は、スマイリーさん! 私とクラスを予約していただきありがとうございます。 今日もまたお会いできて嬉しいです。 レッスンを始める前に、あなたの活動に関する短いプレゼンテーションがありました。 私はあなたが家族と時間を過ごし、あなたが興味を持った事を続けているのを見て嬉しく思います。 私たちのレッスンでは、今日のレッスンを理解することができ、あなたの妻や子供のような、あなたに近い人たちの個性を分かち合いました。 あなたはあなた自身の文章を書くことができましたが、言葉の選択をするときは注意する必要があります。 Skypeで助言を送りました。私は次回にまた会おうと思います! :)



コメントを投稿