たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Zhel先生からのメッセージ☆

2019年03月15日 | 英会話
・レッスン: 2019年3月14日(木)12:00~12:30
・差出人: Zhel さん
・メッセージ

Hello there Mr. Seiki! Thank you so much for taking a class with me again. You did an awesome job in class. Today, we talked about youth hostel and hotel rules. You mentioned that you used to be a resort manager in Aomori, Fukushima and Tochigi. You were able to exchange ideas about the topic well. In addition, you managed to follow instructions well. Keep it up! See you next class. Have a great day!

今日は、生木さん! また一緒に授業を受けてくれてありがとう。 あなたはクラスで素晴らしい仕事をしました。 今日は、ユースホステルとホテルのルールについて話しました。 青森、福島、栃木のリゾートマネージャーだったと話しました。 あなたはそのトピックについてうまく意見を交換することができました。 また、あなたは指示にうまく従うことができました。 頑張り続けましょう! 次のクラスで会いましょう。 素敵な一日を!



コメントを投稿