たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆英会話レッスンを受講しました☆

2017年11月08日 | 英会話
 昨日の午後は、英会話レッスンを受講しました。私の今週のスケジュールと孫の誕生日パーティーで会話が弾みました。明日のレッスンも楽しみです。



 先生から、早速メセッージをいただきました。

 Hello there, Mr. Seiki. Good day! The weather is nice today in your place, isn't it? In today's lesson, we practiced asking follow up questions. I believe that you understood today's lesson. Thank you for talking in English all the time. You are always attentive and participative in the class. I want you to continue expanding your vocabulary because it will help you a lot speak English and communicate well using the language. Have a happy Tuesday. Stay safe, healthy, and happy. Take care! :)

コメントを投稿