たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Zhel先生からのメッセージ☆

2019年01月16日 | コラム
・レッスン: 2019年1月15日(火)20:00~20:30
・差出人: Zhel さん
・メッセージ

Hello there Mr. Seiki! I'm very glad to have you in my class again. You did a very good job today and I enjoyed studying with you. You did great in our pronunciation activity. Also, you managed to understand and respond to questions easily. You just need to continue learning more words and expressions to be able to express your thoughts better but don't worry, I'm here to help you. I really look forward to talking with you again soon. See you. Have a wonderful night!

今日は、生木さん! あなたが私のクラスにまた参加してくれてとても嬉しいです。 あなたは今日とても良い仕事をしました、そして私はあなたと一緒に勉強するのを楽しんだ。 あなたは私たちの発音活動で素晴らしかったです。 また、あなたは質問を理解して簡単に答えることができました。 あなたは自分の考えをより良く表現できるようにするためにもっと多くの単語や表現を学び続ける必要がありますが、心配しないでください、私はあなたを助けるためにここにいます。 また近いうちにお会いできるのを楽しみにしています。 それでは、素敵な夜を!



コメントを投稿