たーさんの気ままなシニアライフ!

待望のグランド・ジェネレーション(人生最上の世代)へ。
ギター・ピアノ・英会話・囲碁など第二の青春を謳歌中!

☆Gene先生からのメッセージ☆

2018年10月06日 | 英会話
・レッスン: 2018年10月5日(金)14:30~15:00
・差出人: Gene さん
・メッセージ

Good afternoon Seiki san! Long time no see. Nice to see you again in my class. In class, we had a new topic about ways of preparing food. You talked so much and expressed himself well. You managed to comprehend all of the instructions and questions given. Your responses were appropriate, too. Also, you were really focused with your lessons by giving complete responses. For your improvement always speak in complete sentences. Keep it up! See you next week and have a great day! :)

今日は、生木さん! 久しぶり。 私のクラスで再び会えてよかった。 授業では、食べ物を準備する方法について新しいトピックスがありました。 あなたはよく話をして、自分自身を表現しました。 あなたは与えられたすべての指示と質問を理解することができました。 あなたの回答も適切でした。 また、あなたは本当に正しい回答をしようとレッスンに集中していました。 あなたの改善のために、常に完全な文章で話してください。頑張り続ける! 来週にお会いし、素晴らしい一日を! :)



コメントを投稿