conifa-log

民泊を始めることになりました。
くわしくは下記をご覧ください
https://conifa-log.com

英会話再開

2020-07-05 15:52:03 | 英会話

 自粛していましたが、再開しました。

 稚拙な作文をまた、読んですすめるという、英会話をはじめました。

 文章もあやしいのですが、内容も?がつきました。「ドラム缶風呂って何が楽しいの?私はゆったりとしたお風呂のほうがいいな」ということです。

 そういえばもう一人の先生は自国のフィリピンに帰ったら、日本への入国ができなくなったそうです。

I took a Drum bath in front of my house.
Do you know Drum cun bathes ?
I bought a used Drum can, so it was cheap. It is expensive if you buy at a regular price.
A regular price is about 20,000yen.
A used one is 4,000yen.
I made a bath heater of bricks.

The outside air felt good.
I can take big breathes in the Drum bath .
It's too bad we can't go to hot springs and saunas.
But becouse of the Drum can bath , I could get a little feeling of hot springs.



最新の画像もっと見る

コメントを投稿