理系のじじいリケジイのブログ

リケジイがアッチコッチ行ったことや蝶や料理の話です。

今日の弁当

2021-02-22 15:30:08 | 日記

今日の弁当は鰤照り焼きと卵焼きです。ほうれん草茸人参胡麻和えです。ロマネスコも入れました。根菜類は鰤照り焼きの汁で煮ました。自画像はあまり上手く描けていませんが何とか笑顔になりました。

今天的便當是特里亞基和煎蛋。 菠菜蘑菇人參芝麻和。 我放了羅曼內斯科 根菜是用特里亞基湯煮的。 我畫得不太好,但不知何故,我笑了。

Today's box lunches are yellowtail teriyaki and an omelet. Spinach mushroom carrot vegetables with sesame paste dressing. ROMANESCO also put it in. Root vegetable was boiled by soup of yellowtail teriyaki. A self-portrait couldn't be drawn too well, but I put on a smile somehow.





最新の画像もっと見る

コメントを投稿