倉富和子の女のひもとき in USA

生活に緊張感を与える為に、ブログを書く事にしました!心導・縄文ストレッチ・DNAメソッドを広めるため、世界中を巡ります。

2017年UCサンディエゴ卒業UC San Diego university graduation ceremony in 2017.

2017-06-17 15:14:18 |  縄文心導ヒーリング
2017年UCサンディエゴ大学卒業式に行きました。

ダライ・ラマの基調講演があるので、特に人が多いのだそうです。

ダライ・ラマは、"中国はもっと考えて頂きたい"と話したら、中国人

学生3人が退出しました。カメラマンが追いかけて撮影していました。

娘曰く、「アメリカは多様性の国だから、あれでも良いんですよ」です

って。










生徒代表のスピーチが印象に残りました。

彼は小学2年までしか、まともに学校に行ってなくて、あとは自学で、

大学卒業の総代となり、立派でした。

卒業生とその関係者の多い中でしたが、私たち母娘の座った席は、偶然

同じ縦並び の20席違うラインでした。

無事卒業式が終わってホッとしました。





I went to a UC San Diego university graduation ceremony in 2017.
There is a keynote speech of Dalai Lama, so it's said that there are a
lot of people in particular.
Dalai Lama," Could you think of China more?", if they spoke, 3 Chinese
students left. A cameraman was chasing it and was taking a picture.

Daughter reason "is that that is also OK because the United States is a
country of diversity,", please, please breathe in.

A speech of a student representative made an impression.
He was going to school directly only to an elementary school for 2 years,
and the back was self-education, was a representative of university graduation
and was wonderful.

It was the inside with a lot of graduates and the persons concerned, but we
were the line from which 20 seats of the same lengthwise line is different by
chance on the seat where my mother daughter sat down.
I was relieved for a safe graduation ceremony to end.
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« UCサンディエゴ大学卒のノー... | トップ | サンディエゴでのラッキーな... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

縄文心導ヒーリング」カテゴリの最新記事