交野市立第3中学校 卒業生のブログ

中高年の

皆さ~ん  お元気ですか~?

What a wonderful world - LOUIS ARMSTRONG.

2012-01-20 20:54:26 | 映画 音楽

What a wonderful world - LOUIS ARMSTRONG.

 

What a Wonderful World 

I see trees of green
 緑の木がみえる
 
Red roses too
 赤いばらも
 
I see them bloom
 咲いているのがみえる
 
for me and you
 僕と君のために
 
and I think to myself
 そして僕は思うんだ
 What a wonderful world
 なんて素晴らしい世界なんだって
 
I see skies of blue
 青い空
 And Clouds of white
 白い雲がみえる
 
The bright blessed day
 明るいうららかな日
 
And the dark sacred night
 そして暗い神聖な夜
 
And i think to myself
 僕は思うんだ
 What a wonderful world
 なんて素晴らしい世界なんだって
 
The colors of the rainbow
 虹の色が
 So pretty in the sky
 そらにとてもきれいに
 
Are also on the faces
 of the people going by
 それは通り過ぎて行く人々の顔に・・・・
 
I see friends shaking hands
 友達が握手しているのがみえる
 Saying, How do you do?
 こんにちは、と言いながら
 
They’re really saying
 でも本当ははこう言っているんだよね
 I love you
 「I love you」
 
I hear babies crying
 赤ちゃんが泣いているのがきこえる
 I watch them grow
 彼らが育っていくのをみる
 They’ll learn much more
 彼らはたくさん学ぶんだ
 Than I’ll ever know
 私が知っていることよりはるかに多くのことを
 
Yes I think to myself
 そう、そして僕は思うんだ
 What a wondeful World
 なんて素晴らしい世界だって



最新の画像もっと見る

コメントを投稿