「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

goingfree.org のビデオ - レスター本人が、彼の仕事を続けるよう頼んだ先生(講師) 

2012-11-30 01:36:01 | KISS ReleasingSystem
goingfree.org のビデオ - レスター本人が、彼の仕事を続けるよう頼んだ先生(講師)

 goingfree.org のビデオによると、レスター本人が、レスターがなくなった後に、彼の仕事を続けるよう頼んだ先生(講師)として、ラリー・クレーン(ラリー・クレイン)とヘイル・ドゥオスキンとスティーブン・セレタンが紹介されています。


----------

ラリー・クレーン(ラリー・クレイン) - リリース・テクニック 
 Self Help Program | Achieve Financial Freedom | Stress Relief | Anger Management | Anxiety Depression | Meditation Techniques | Eckhart Tolle | Relieve Stress http://www.releasetechnique.com/

letter from Lester Levenson (レスター・レヴェンソンからの手紙)
 lester-levenson-story.pdf (全20ページ)

Click here to download and
read a letter from Lester Levenson
http://www.releasetechnique.com/wordpress/wp-content/uploads/lester-levenson-story.pdf 
レスター・レヴェンソンからの手紙をダウンロードして、読むために、ここでクリックしてください。

Lester Levenson's story

(as found on Larry Crane's website: www.releasetechnique.com. Larry Crane developed and
sells The Abundance Course, based on the teachings he received from Lester for 22 years.

The web site releasetechnique.com has Lester's story devided over 13 web pages, which is
great for reading from screen. This document contains the text from all those 13 pages in an
easy to print and read format, so now you can read Lester's inspiring story anywhere without
needing a computer. Enjoy the read and allow abundance in your life!)

Have, be, and do whatever you will or desire

A modern American master tells of going from his deathbed to his finding the answers
to health, happiness and prosperity, and how you can do it too.

In the hospital

At the end of two weeks, Dr. Schultz arrived for his regular morning visit, and after
examining his patient, pulled up a chair and sat down.

--- 省略 ---

"I wanted the rest of me to discover what I had discovered. So, after a while, I began
(www.releasetechnique.com Page 19 of 20)
thinking on how to get this knowledge out to more people."

私は、私の残りに何を発見したかについて発見して欲しかったです。
それで、しばらくして、私は、より多くの人々にこの知識を見つける方法について考え始めました。
」(しばらくして、私はより多くの人々に、この知識を取得する方法について考え始めた。)

**********************************

Learn how you can achieve the health, wealth, happiness and
freedom that Lester discovered...


Learn Lester's famous method for liberating the subconscious mind. The Release
Technique is taught in its entirety in the Abundance Course:
http://www.releasetechnique.com
 
 abundance course http://www-abundancecourse.com/ 

----------

----------
 スティーブン・セレタンの、
 "KISSの解放システム"基礎コース Home Page http://kissreleasingsystem.com/


Lester Levenson stumbled upon a big secret. Scientists, therapists and doctors are finally catching up. Lester figured out the practical application of the saying...

レスターレヴェンソンは大きな秘密に遭遇しました。科学者、セラピストおよび医者はついに追いついています。レスターは、ことわざの実用化を考え出した(格言の実際的な応用を理解しました / 発言の実用化を解きました)...

"Let go and let God."

放し、神を許可しなさい。」「放し、許可しなさい神を。」

(注記:let go and let God
慣用句ということです。「神の意志に意識的に人の自由意志を引き渡すこと
let go and let Godの意味 - 英和辞典 Weblio辞書
Wiktionary英語版
(idiomatic) to consciously surrender one's free will to the will of God
(慣用)神の意志に意識的に人の自由意志を引き渡すこと
使用例:Let Go and Let God By Dawn Fields 
As a child growing up, whenever I was worried about something, my mother use to always say, "Girl, don't worry about it. Just let go and let God."
成長している子供の時、私が何かについて心配したときはいつでも(私は何かを心配していたときはいつでも)、私の母はいつも言って使用しています。「女の子、それについて心配しないで。ちょっと、(ただ / ちょうど)神の意志にまかせなさい。」)

And he developed the KISS Releasing process to literally clear out of the subconscious (let go) all the limiting thoughts, feeling and beliefs. When you learn this simple process, you can experience "miracles" in your life.

そして、彼は文字通り(手放す)潜在意識のすべての制限の思考、感情や信念を一掃するためのKISS放出プロセスを開発しました。あなたは、この単純なプロセスを学ぶときには、あなたの生活の中で"奇跡"を体験することができます。

You only have to do two things: (1) Learn how KISS Releasing works... and... (2) apply the KISS Releasing to make the positive life changes you desire.

あなたは、2つのことをしなければならないだけです: (1) KISS Releasing することがどのように働くかについて学んでください... そして、... (2) あなたが希望するポジティブな生命変化をもたらすため(あなたが望む前向きな人生の変更を行うため)に KISS Releasing することを適用してください。

 Benefit #1
 The "Seminar-At-Home" Basic / Digital Audio Course
 利益#1
 「セミナー自宅用である」(基礎的な) デジタル・オーディオ・コース
 (期間は、5ヶ月です。)

 デジタル・オーディオ・コースの前に、最初に学習すること。

The Fast Start Audio (ファスト·スタート·オーディオ:MP3 ファイル) PDF ファイル付

"KISSの解放システム"基礎コースの卒業生の提案で、ガイダンス:導入偏(準備偏)として、The Fast Start Audio (ファスト·スタート·オーディオ:MP3 ファイル) が、作成されました。37分の音声ガイダンスです。これは、協力者により、PDF ファイルとして筆録されました。

(注記:この MP3 ファイルを、何度も聞くように (スティーブン)。PDF ファイルを何度も読む。) 



アメリカのマスター レスター・レヴェンソン、セドナメソッド創始者の視点から愛...

At a New York City impromptu short lecture Lester gave, he made this powerful statement, "LOVE, LOVE, LOVE, and you'll you be so happy...and healthy...and prosperous!" How could that be? The secret lies in Lester's definition of Love. "Love is total selflessness." Wanting for the other one what he/she wants for themselves (not what we want).

レスターがしたニューヨーク市(シティー)の即席の短い講義(講演)では、彼はこの強力な声明(ステートメント)をしました(この強力な声明を発表した)、
"愛を愛を愛し、そしてあなたはとても幸せ...そして...健康と繁栄になります!"どうしてそんなことがあり得るの?秘密は愛のレスターの定義である。 "愛は総て無私無欲です。"その他のもののために彼/彼女が自分自身(我々が欲しいものでない)で望むものが欲しいこと。

(レスターが与えたニューヨーク市の即席の短い講義で、彼は、この強力な声明(「愛、愛、愛とあなたは、あなたがとても幸せであると決意します」)をしました...そして、健康な...そして、繁栄している!」方法は、とてもあることができました?
秘密は、愛のレスターの定義にあります。
愛は、総て無私無欲です。
他のもののために彼/彼女が自分自身(我々が欲しいものでない)で望むものが欲しいこと。)

Love is someone knowing that "I AM YOU." Those reading this who are Sedona Method grads will remember that on the feeling chart, Love is very high, in ACCEPTANCE, right below total PEACE.

愛は、「私は、あなたです」ということを知っている誰かです。
これを読んでいるセドナ・メソッド卒業生である人々は感じの図表(感覚図表 / 感情のチャート)で、
愛が総の平安(平和)の下で、受容(受諾)で(正に完全な平安(平和)の下で、受容(受理)において)、非常に高いことを覚えているだろう。

Getting back to Lester's statement at the lecture, if we would Love all the time, we would achieve a very successful and happy life. Loving totally would amazingly give us all the knowledge we seek as well. So what keeps us from doing this? Just holding on to non-Love feelings we think will protect us, but in fact cause us trouble.

講義でレスターの声明に戻って、終始愛したならば、私たちは非常に成功して幸福な生活を達成するでしょう。
全く愛することは、私たちが同様に求める知識をすべて私たちに驚くほど与えるでしょう。
そうすると、何がこれをするのを私たちに慎ませますか。
私たちが思う非ラブ感情を単に保持することは私たちを保護するでしょうが、私たちに迷惑を実際かけます。

The very fear of rejection causes us to be rejected. Anger at him/her for something said causes us to create the same thing over again with someone else! Also, because Love is such a high state, it automatically will bring up all the AGFLAP, or non-Love feelings, just as wording a goal in a high energy.

拒絶反応の非常に恐れは私たちが拒否されるようになります。何かのために彼/彼女の怒りは、私たちは誰か他の人と何度も同じものを作成させると述べた!愛はこのような高い状態であるため、また、それだけで自動的に言葉遣い高エネルギーにおける目標として、すべての AGFLAP、または非愛の感情をもたらすでしょう。
(注記:AGFLAP / アパシーからプライドへのすべての感覚:APATHY / 無気力、GRIEF / 悲しみ、FEAR / 恐れ、LUST / 渇望、ANGER / 怒り、PRIDE / プライド、)

Once while in Sedona for an intensive, I made a goal, "I decide to Love people no matter what." It stirred me up so badly I became violently ill and threw up for days. Lester nearly yelled at me, "Why did you stop releasing? You could have gone free!" We don't like the insecure or rejected feelings, so we slow our progress down.

私は一度、セドナの時間に、集中的にするための、目的(ゴール)を作りました、「私は人々に何があっても愛することにしました。」
それが私を非常に悪くかき立てたので、私は何日も猛烈に気分が悪くなり吐きました。
レスターは、「なぜあなたはリリースをやめたのですか。」と私にほとんど叫びました。
「自由に行くことができました!」

私たちはその不安定な感情あるいは拒絶された感情が好きではありません。したがって、私たちは進行を遅くします。

(レスターは私に向かってほとんど叫びました。「なぜ、あなたはリリースすることを止めましたか?
あなたは、自由になることができました!」、我々は不安定であるか拒絶された感情が好きでないので、我々は進展を遅くします。)



 Make your behavior that which a Master would do. (マスターのようにあなたの行動をしなさい)

Chart Of Emotions (感情のスケール(チャート))

 1) Goals process (Goal Chart) / ゴール・プロセス(ゴール・チャート)
 2) Chart Of Emotions process / 感情プロセスの図表
 3) Emotional intelligence / 感情指数(感情知能)


 
 感情のチャートについて

 Goals process (Goal Chart) / ゴール・プロセス(ゴール・チャート) をするときに、でてきた感情を "感情のチャート" のどの感情にあたるかをチェックします。そして、その感情が、"制御・安全・承認"のどの欲求から来たのかをチェックします。そして、感情の元にある欲求を手放します。

 (注記:無気力・悲しみ・恐れ・渇望・怒り・誇りの 6つの状態(AGFLAP の状態)は、エゴとマインドの状態です。心に雑音があります。雑音は、無気力から誇りの状態になる程小さくなります。不快感があり、不自由を感じ、心に不安を抱いている。
勇気・受容・平安の 3つの状態(CAP の状態)は、Beingniss ビーイングネスの状態です。行動して結果がでます。心地よく、自由を感じ、心が平安な状態になっている。)

 詳しくは、ヘイル・ドゥオスキンの "人生を変える一番シンプルな方法" を読んでください。
 Amazon.co.jp: 人生を変える一番シンプルな方法―世界のリーダーたちが実践するセドナメソッド: ヘイル・ドゥオスキン, 安藤 理, 乾 真由美: 本 



世界からの愛がほしいと思うこと、-2009年3月30日スティーヴン・セレタン-「承認を望む」プログラム

世界からの愛がほしいと思うこと、不幸のリンチピン(結合に欠かせないもの) - 2009年3月30日 スティーヴン・セレタン - 「承認を望む」プログラム
Wanting Love From The World, The Lynch Pin Of Unhappiness - Mar 30, 2009 Stephen Seretan - The "Wanting Approval" program

"All your misery comes from your need to be loved."

「あなたの悲惨さは、すべて愛されるあなたの必要性から来る」。
(「あなたのすべての惨めさは、愛されるあなたの必要から来ます。」 /
「あなたのすべての不幸は愛されるためにあなたの必要性から来ている。」)

This simple, yet profound statement from Sedona KISS Releasing creator Lester Levenson, cuts through all the psycho-babble we hear every day, and makes the path clear to where happiness is. "If we could just love fully", he said, "We would not only have all the knowledge there is, but we would have abundance drop in with an effortless thought." In fact, as any Master knows, love brings all the power of the Universe into one's hands at will. How is this possible? It is so because when we fully love, we are in harmony with all that is...Divine Will. And "Divine law supercedes man-made laws.

Sedona KISS Releasing 作者レスター・レヴェンソンからのこの単純であるが、深い声明は(この簡単で、けれども深遠な声明は)、明確に幸福がどこににあるか私達が毎日聞くすべての心理学用語を通り過ぎ(心理学用語を突っ切って進んで)、道を幸せがあるところに明らかにします。
「私達がちょうど十分に愛することができれば」彼は言った、(「我々がちょうど完全に好きでありえるならば」と、彼は言いました。)「私達にそこのすべての知識だけがある(我々にはあるすべての知識があるだけでないというわけではありません)、しかし、我々は豊富を楽な思考(たやすい考え)と協調してもらいます。」。
実際はどのマスターでも知っているとように、愛は手に宇宙のすべての力を自由に持って来る(愛は自由にその人の手にユニヴァースのすべての力を持ってきます)。 これはいかに可能であるか(どのように、これは可能ですか?)。
それは私達が十分に愛するとき、私達が…神の意志のすべてと調和しているのでそうある(我々はそれがそうであるすべてと調和しています... 神意)。 そして、「神の掟が、人が作った法則に取って代わる(supercedes)と推測する。」




この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« セドナメソッド『感情に気付... | トップ | どの先生を選ぶか? - 直感に... »
最新の画像もっと見る

KISS ReleasingSystem」カテゴリの最新記事