PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

WORLD FOR THAT

2008年07月02日 00時17分08秒 | Weblog
Repeated warning
(繰り返される警告)
Also when I was a baby
(僕が赤ん坊の時も)
There must have been it
(それはあったに違いない)
Like present babies don't know
(現在の赤ん坊たちが知らないように)
          *
We see (僕たちは見ます)
The kings in the front world
(表世界の王様たち)
and the kings in the back world
(そして裏世界の王様たち)
You see(あなたたちは見ます)
The players in the front world
(表世界の役者たち)
and the real power men in the back world
(そして裏世界の実力者たち)
          *
" Slave's numbers are insufficient. "
(奴隷の数が足りないかなぁ。)
" You can have from my areas. "
(私の地域から持って行けばいい。)
" World cooperation for that. "
(その為の世界協力。)
" World laws for that. "
(その為の世界法規。)
" World common currency for that. "
(その為の世界共通・通貨。)
          *
※ Repeated warning
  (繰り返される警告)
  Even after I die some day
  (いつか僕が死んだ後も)
  It must surely have been
  (それは確実にあるに違いない)
  Like present I am doing it
  (現在の僕がそうしているように)
          *
We know (僕たちは知っています)
The kings are the pieces of chess
(王様たちはチェス・ゲームのコマ)
The kings drawn on the world's cards
(そして世界のトランプに描かれた王様たち)
You know(あなたたちは知ります)
The players controlled by red Mars
(真っ赤な火星に支配されたプレイヤーたち)
and real power men's work forces the world
(世界を仕向けるのが実力者たちの仕事です)
          *
" Soldier's numbers are insufficient. "
(兵士の数が足りないかなぁ。)
" You can have it from my areas. "
(私の地域から持って行けばいい。)
" World joint training for that. "
(その為の世界合同訓練。)
" Global peace agreement for that. "
(その為の世界平和協定。)
" World common gap society for that. "
(その為の世界共通・格差社会。)
          *
The big war is come from the sky
(巨大戦争は空からやって来ます)
Ground war is unnecessary
(地上戦争は不要です)
Because poor people in the world kill each other freely
(世界の貧しい人々が 自由に殺し合うから)
          *
" Slave's numbers are insufficient. "
(奴隷の数が足りないかなぁ。)
" You can have from my areas. "
(私の地域から持って行けばいい。)
" World common language for that. "
(その為の世界共通言語。)
" World common religion for that. "
(その為の世界共通宗教。)
" World unification for that. "
(その為の世界統一。)
          *
       ~ ※ ~
          *

最新の画像もっと見る