PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

STABLE

2008年06月16日 03時19分45秒 | Weblog

i thought I was loved from no one for life
(生涯誰からも愛されないと思っていたけど)
but i met you and changed my mind
(あなたに出会って、考えが変わったの)
You don't make me lonely
(あなたは私を孤独にさせないし)
and value me
(大切にしてくれる)
i neither hurt myself like before
(私は以前のように自分を傷つけたりしないし)
nor cry in midnight
(真夜中に泣いたりもしないわ)
      Stable love makes my feelings become stable
      (安定した恋は、私の情緒を安定させるの) 
      Stable love is my lifeline       
      (安定した恋は、私のライフラインなの)
                *
i thanked for your love, and going out increased
(あなたの愛情に感謝して、外出も増えたわ)
Because relief was obtained
(安心感が得られたから)
that i became highly motivated to all
(全てに対して積極的になれるの)
You saved me
(あなたが救ってくれたのよ)
i take medicine excessively like before
(以前のように薬物にすがったりしないし)
and don't break things
(物を壊したりもしないわ)
      Stable love makes my behavior become stable
      (安定した恋は、私の言動を安定させるの) 
      Stable love is my lifeline       
      (安定した恋は、私のライフラインなの)
                *
But i have the desire that i cannot say to you
(でも、あなたに言えない願望を持っている)
                *
i neither hurt myself like before
(私は以前のように自分を傷つけたりしないし)
nor cry in midnight
(真夜中に泣いたりもしないわ)
i take medicine excessively like before
(以前のように薬物にすがったりしないし)
and don't break things
(物を壊したりもしないわ)
                *
But i have the desire that i cannot say to you
(でも、あなたに言えない願望を持っているの)
am not held in check to me recently
(最近自分を抑えられないの)
                *
                *
I have injured you
(私はあなたを傷つけてしまった・・・)
                *
                *

最新の画像もっと見る