フィル・ジョーンズは病気

2019年03月08日 | 怪我人情報

水曜日はパリ、日曜日はアウェイ ロンドン、

アーセナル戦を前にしての 記者会見では 怪我人情報が得られましたが

フィル・ジョーンズは 何と病気だそうです。

私は個人的にジョーンズが好きなので ベンチにも入ってなくて 怪我の情報もなくて

どうしたのかな? と思っていたら 病気だそうで でも ずいぶん長いよね、何の病気なのかな。

 

怪我人 7人(バイリー入れれば8人、バイリーは大丈夫なのか?)

病人 1人

 

MENより

 

Updates from Ole Gunnar Solskjaer's press conference as he faces the media ahead of Man Utd's trip to Arsenal in the Premier League.

After their historic win on Wednesday night, it's back to business for Manchester United in the Premier League as they travel to Arsenal on Sunday in a key battle for the top four.
 
United were without 10 first team players for the win in Paris with Paul Pogba suspended, Phil Jones ill and eight others out injured.
 
 
Anthony Martial, Jesse Lingard, Nemanja Matic, Ander Herrera, Alexis Sanchez, Matteo Darmian, Antonio Valencia and Phil Jones who has been ill.




最新の画像もっと見る