another Beatle

フリースタイル、且つ、創造的。(これが、理想ですが--)

     Net Cafe for Study 久しぶりのネット 

2012-08-28 22:12:35 | Weblog

 

久しぶりにネットに行きました。   After a long absence I have come to an internet cafe today.

しばらく行かなかったネットに今日行きました。   For a long time I have not been to there.

お金を使ってまでネットで勉強しなくてもいいのではと少し思ったので,    Because I thought a little I shoud not use money any more  for keeping a study place,

ずっと家で勉強してましたが、やはり少し効率が悪かったので、   I studied at home for a while. But I thought it was not so effective.

本当に二ヶ月振りくらいですが、ここに来ました。   After all I have come to this place after about two months absence.

オープン席での三時間パックを朝から利用し    I have made use of the three hours pack for open space

そこそこの成果がありました。   and I have got a satisfactory result.

やはりたまに勉強の質をアップするためにも    It is sometimes important for us to change the studying place

環境を変えてみることは大事でしょうね。   in order to level up the quality of study.

Click please.   日記@BlogRanking                                                

TWITTER/anotherbeatle/https://twitter.com/anotherbeatle

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« たけくらべ | トップ | 軽井沢とその近郊2012 »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事