PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

DIGNITY OF LOVE  ~ 恋の品格 ~

2008年04月30日 19時43分50秒 | Weblog
※  Before being loved by you,
   I don't wanna be disliked by you
   (あなたに愛される前に
        あなたに嫌われたりしたくない)
   Before being held by you,
   I don't wanna be held by someone else・・・any more
   (あなたに抱かれる前に
        他の誰かに、もう・・・抱かれたくない)

A detour, my past which moreover became dirty
(遠回りで、その上、汚れている私の過去)
When you knew all, I will be looked down on
(あなたがすべてを知った時、私は軽蔑されるでしょう)
But I lived desperately each time
(でも私は、いつだって必死に生きてきたのよ)
When not doing that, I couldn't live
(そうしなければ、生きて来られなかったの)
Don't please keep me away
(どうぞ私を遠ざけないで)
I wanna be in your life
(あなたの人生の中に居たいの)

           ~ ※ ~

There're a lot of women who are more beautiful than I
(私より綺麗な女性は沢山いるわ)
if walking in the town And, if you look for someone
(町を歩けば・・・ そして、あなたが誰かを探すなら・・・)
Immediately, they'll take your eyes away
(彼女たちは、たちまち、あなたの視線を奪ってしまう)
Pure and elegant women are seeing you
(清純でエレガントな女性たちがあなたを見ているわ)
Please don't begin to smile at them
(どうぞ彼女たちに微笑みかけないで)
I need you in my life
(私の人生に、あなたに居て欲しいの)

           ~ ※ ~

What should I do for become me who am loved by you?
(あなたに愛される私になるには、どうしたらいいの?)
Love to you of me is strong, eternal, and true
(あなたを愛する気持ちは、強くて、永遠で、真実なの)
There was my life for you until today
(私の今日までの人生は、あなたの為に在ったわ)
Tell me the way of loving most welcomed by you
(あなたに一番歓迎されるような 愛し方を教えて)
I don't wanna leave and don't leave me
(私は去りたくない、そして、去らないで)
Please notice my feeling that I can't say・・・・・・
(言えない気持ちに、どうか気づいて・・・)

           ~ ※ ~

      ・・・・・・・any more・・・・・・・
      ・・・・・・・any more・・・・・・・

最新の画像もっと見る