PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

AUDIENCE(聴衆)

2007年12月15日 00時35分17秒 | Weblog
6 boys split up into 2 rooms
6人の少年は、2つの部屋に別れた

One room entered by small boys
ひとつの部屋は小さな少年たちが入った

Even just before sleeping, they hung upon a story,
worried, laughed and questioned, and were full of vitality
彼らは眠る直前まで物語に聞き入り、
心配したり、笑ったり、質問したり、元気いっぱいだった

2 big boys entered another room, and they were studying,
so the room was very quiet
もうひとつの部屋には2人の大きな少年が入り
彼らは勉強していたので、その部屋は大変静かだった

After small boys slept, I was teaching how to study to big boys
チビッコたちが寝た後、大きな少年たちに
私は勉強の仕方を教えていた

私が説明している間、私の友人が一番熱心な聴衆だった
My friend was my most eager audience while I was explaining

(;`、 ゝ´) うぷぷ。

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1A/図形・最大・最小
A/整数(約数・倍数)・分数不等式
B/空間図形(ベクトル)
A3/整数(格子点)・極限
1/場合の数・確率(期待値)・空間図形・最大・最小
3/積分法(体積、最大、最小)
2/座標・微積分(面積)

最新の画像もっと見る