PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

MIND FIBERS  ~ マインド・ファイバー ~

2009年08月18日 03時07分12秒 | Weblog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

I walked into my mind                      私は私の心の中へ歩いて行った
And saw that filled with                 そしてそこが無数の柔軟なファイバーで
the countless Soft fibers                       埋め尽くされているのを見た

I walked into your mind                   私はあなたの心の中へ歩いて行った
And saw the number of                      そしてモラル・ファイバーの数が
Moral fibers being different                          異なっているのを見た

You and I seem to have got both                    あなたと私は悲しみから
Same things and different things                      同じものと違うものを
By sorrow                                    学んだようですね・・・

That's right                                           そうです
All men stuff different balance                      人は誰も違うバランスを
Into the heart                                   心に詰め込みます

And shall we be careful?                      そして私たちは注意しましょう
Let's extract the discolored spirit fibers           変色ファイバーは抜き取りましょう

                           *

I walked into your mind                   私はあなたの心の中へ歩いて行った
And saw that filled with                   そしてそこが無数の価値ファイバーで
the countless Value fibers                      埋め尽くされているのを見た

I walked into my mind                      私は私の心の中へ歩いて行った
And saw the number of                        そしてラブ・ファイバーの数が
Lovel fibers being different                          異なっているのを見た

You and I seem to have got both                    あなたと私は淋しさから
Same things and different things                      同じものと違うものを
By lonesomeness                                学んだようですね・・・

That's right                                           そうです
Yesterday's you and tomorrow's I                  昨日のあなたと明日の私が
May be alike                              そっくりになることもあります

And shall we be careful?                      そして私たちは注意しましょう
Let's extract the discolored spirit fibers           変色ファイバーは抜き取りましょう

                           *

That's right                                           そうです
All men stuff different balance                      人は誰も違うバランスを
Into the heart                                   心に詰め込みます

And shall we be careful?                      そして私たちは注意しましょう
Let's hold a fixed number of mind fibers   一定数のマインド・ファイバーを保持しましょう

                           *
                           *


最新の画像もっと見る