PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

Don't Request to Me Such a Lonely Game

2008年06月30日 12時10分18秒 | Weblog
Even if I'll want you to know my all right now
long time for it will start now
     I you know am just my part
     And you I know are just your part
     Would you love my part
     Do you love, too, as I'm loving that
By what do you choose a sweetheart
Is it by anything you want now
     Don't request to me such a lonely game
     Because I was lonely, I didn't choose you
               *
The image about me you have is distant
from true me I want you to know
     Is that you get to know me gradually
     that I am gradually loved by you,
     or is it that I am gradually disliked
     Even if I am not loved, need to need for you
You already have other sweethearts
and the sweetheart is you for me
     Don't request to me such a lonely game
     Because I love you, love you, love you, Oh...............
               *
     Don't request to me such a lonely game
     (Give it to me more this lonely game)
               *
     Don't request to me such a lonely game
     (Give it to me more and more this lonely game)
               *
     Because I love you, love you, love you, love...............
               *
               *
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

今すぐ私の全てを あなたに知って欲しくても
その為の長い時間は これから始まります
     あなたが知っている私は、私のほんの一部分
     そして私が知っているあなたは あなたのほんの一部分
     私の一部分を あなたは愛してくれますか
     私が愛しているように
あなたは何によって恋人を選びますか
今あなたが欲しがっているものによって、ですか
     そんな寂しいゲームを 私に求めないで
     寂しいから あなたを選んだわけじゃないの
               *
あなたが持っている 私についてのイメージは
私があなたに知って欲しい本当の私と かけ離れている
     あなたが私を徐々に知ることは、
     私があなたに徐々に愛されることでしょうか、
     それとも私が徐々に嫌われることでしょうか
     愛されなくても必要とされたいのです
あなたには 既に他の恋人がいます
そして私の恋人は あなたです
     そんな寂しいゲームを 私に求めないで
     私はあなたを愛しています、愛しています、愛しています
               *
     そんな寂しいゲームを 私に求めないで
     (もっと与えて この寂しいゲーム)
               *
     そんな寂しいゲームを 私に求めないで
     (もっともっと与えて この寂しいゲーム)
               *
     愛しています、愛しています、愛しています
               *
               *

最新の画像もっと見る