PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

THE DAY 4 ME

2007年11月29日 19時42分49秒 | Weblog
when i traces with a tongue, there is the dead end
舌でなぞると行き止まりがある
the soft dead end
やわらかい行き止まり
the lovely dead end
可愛い行き止まり
i want 2 return there, even if it makes a U-turn
ユーターンしても、またそこに戻りたい
but u force somewhere else on my tongue
でも君は別のところを僕の舌に押し付ける
it's useless, make u a good child
だめだよ 君はいい子にしてなくちゃ
today is the day 4 me 2 B satisfied
今日は、僕が満たされる日
            *
u overflow in2 that
i want 2 go 2 the inside by a tongue
舌で奥まで行きたいのに 君は溢れ出る
sweet-sour juice
甘酸っぱいジュース
my face gets wet
僕の顔は濡れてしまう
ur inside that i want 2 check with a tongue kindly
舌で優しく確かめたい君の内側
but u force somewhere else on my tongue
でも君は別のところを僕の舌に押し付ける
it's useless, keep on having opened in ur hands properly
だめだよ 自分の手でちゃんと開いてなくちゃ
today is the day 4 me 2 B satisfied
今日は、僕が満たされる日
            *
            *

最新の画像もっと見る