今朝、東京に唯一のこる都電荒川線で追突事故が起こった。試運転中の電車がブレーキテストのため停止した所へ皇族のお客を乗せた電車が追突したため怪我人が27人でたという。どうやら、皇族電車の運転手の前方不注意で片付けようとしているようだが、賛成できない。
営業運転時間中に営業路線で試運転車のブレーキテストなんて呆れた話だ。荒川線は道路上を路面電車として走る部分がある。そんな所で今回のようなk事故が起こることを考えたら、電車同士の衝突ではすまされまい。他の自動車との衝突だったら、問題が複雑になる。
専用路線部分に営業運転時間外でブレーキテストをやれば、今回のような馬鹿げた事故は起こらなかったはずだ。後続電車の運転手を責める前に営業路線で営業時間中にブレーキテストをやらせたことの非を謝罪すべきだ。
Kolizio de 2 metropolaj stratotramoj.
C^i-matene kolizio okazis c^e metropola tramliniio Arakawa-sen, kiu estas unu sola tramaro ankorau~ funkccias. Unu tramo dum prova funkciigo bremsis kaj haltis por ekzmeni.
La sekva tramo kun 30-kelkaj pasag^eroj koliziis g^in de malantau~e.
Televida novaj^o kritikas la s^oforon de malantau~a tramo, ke li ne bone rigardis la antau~on. Mi ne volas aprobi tian ideon.
C^u ne estas absurde, ke oni faras testo-bremsadon de tramo dum la tempo de aktivado uzante la relojn, kie pasag^eraj tramoj ankau~ kuras. Iuj partoj de Arakawa-linio estas sur ordinara strato, kie kuras au~tomobiloj ankau~. Kio okazos.se la koloizio okazas kun au~to c^e tia loko? Tiam la
problemo pli kompleksig^os.
Se testo de bremso okazus krom la tempo de aktivado c^e la parto, kie tramo povas kuri sur ekskludaj reloj, nenia tragedio okazus simile al c^imatena akcidento.
Estraro de Toden tram-oficejo devas sincere peti pardonon de viktim-pasag^eroj kaj la tuta socio pri sia malprudenta kulpo .
営業運転時間中に営業路線で試運転車のブレーキテストなんて呆れた話だ。荒川線は道路上を路面電車として走る部分がある。そんな所で今回のようなk事故が起こることを考えたら、電車同士の衝突ではすまされまい。他の自動車との衝突だったら、問題が複雑になる。
専用路線部分に営業運転時間外でブレーキテストをやれば、今回のような馬鹿げた事故は起こらなかったはずだ。後続電車の運転手を責める前に営業路線で営業時間中にブレーキテストをやらせたことの非を謝罪すべきだ。
Kolizio de 2 metropolaj stratotramoj.
C^i-matene kolizio okazis c^e metropola tramliniio Arakawa-sen, kiu estas unu sola tramaro ankorau~ funkccias. Unu tramo dum prova funkciigo bremsis kaj haltis por ekzmeni.
La sekva tramo kun 30-kelkaj pasag^eroj koliziis g^in de malantau~e.
Televida novaj^o kritikas la s^oforon de malantau~a tramo, ke li ne bone rigardis la antau~on. Mi ne volas aprobi tian ideon.
C^u ne estas absurde, ke oni faras testo-bremsadon de tramo dum la tempo de aktivado uzante la relojn, kie pasag^eraj tramoj ankau~ kuras. Iuj partoj de Arakawa-linio estas sur ordinara strato, kie kuras au~tomobiloj ankau~. Kio okazos.se la koloizio okazas kun au~to c^e tia loko? Tiam la
problemo pli kompleksig^os.
Se testo de bremso okazus krom la tempo de aktivado c^e la parto, kie tramo povas kuri sur ekskludaj reloj, nenia tragedio okazus simile al c^imatena akcidento.
Estraro de Toden tram-oficejo devas sincere peti pardonon de viktim-pasag^eroj kaj la tuta socio pri sia malprudenta kulpo .