コスモスと風

博多再発見、グルメ探索、旅での気づき,葦ペン画、英語

成長

2016-05-09 10:29:23 | 気づき

I went to UMINONKMITHI seaside park.

with my grandson the otherdy.

私は先日、孫と一緒に{海の中道海浜公園}に行きました。

Because it was free there were many people.

無料でしたのでたくさんの人でした。

My grandson ran and waiked in the large park

he looked happy.

孫は走ったり歩いたり楽しそうでした。

I thought the growth of the child is fast.

私は子供の成長は早いと思いました。

 


最新の画像もっと見る

コメントを投稿