PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

I knocked at your heart  

2007年10月19日 00時30分56秒 | Weblog
I knocked at your heart  あなたの心をノックした
But you did not open it  でもあなたは開かなかった
That was my last means  あれは最後の手段だった
You'd know that       あなたは知っていたはず

We don't need strategy   駆け引きは要らない
I wanted only your smile  笑顔だけが欲しかった
But you chose your pride  でもあなたはプライドを選んだ
You'd know that       あなたは知っていたはず

I knocked at your heart  あなたの心をノックした
When you held a heart   あなたが心を開いた時
we had new tomorrow    私達には新しい明日があった
You'd know that       あなたは知っていたはず

I knocked at your heart.......................................
I knocked at your heart.......................................

And I chose separation      そして私は別れを決めた
I broke the bridge which linked me to you
                 あなたと私の間に在った橋を壊した

I knocked at your heart.......................................
I knocked at your heart.......................................

And I left from you        私はあなたから去った


最新の画像もっと見る