PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

NEVER LIMBER, CANNOT BREAK  ~ 愛は葛藤の中に ~

2009年09月22日 03時32分10秒 | Weblog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

I'm not submissive in you                       私はアナタに従順じゃないわ
And you are going to make my feeling                     そしてアナタは私を
Intentionally unpleasant                     わざと不快にさせようとするのよ
When I say a sound argument                    私がしっかりと正論を語れば
You start getting angry                             アナタは怒り出すわ

But you can't make me a slave           けど、アナタは私を奴隷には出来ないのよ
Anyhow, I do what I wanna do                 とにかく、したいことをするだけよ
I never limber, and cannot break 私は決してシナヤカにはならず、壊れることも出来ないの
No matter how you wanna pulverize me      どんなにアナタが私を粉々にしたくてもね

                          *

I'm believing that rumor                        私はあの噂を信じてるのよ
Because she never has her own opinion       彼女は自分の意見を持たない人だから
She will improve your feeling                    アナタは気分が良くなるのね
And regards me as very clever or foolish  彼女はとっても利口な人か、或いは馬鹿なのよ
Or, she doesn't love you                   でなきゃ、アナタを愛してないんだわ

Your heart rebounds my words          アナタの心は私の言葉を跳ね返してばかり
Anyhow, you do what you wanna do        とにかく、アナタはしたいことをするだけよ
You never limber, and cannot change アナタは決してシナヤカにはならず変わることもない
No matter how I love you.....               どんなに私があなたを愛していても・・・

                          *

Oh baby.....too long the night without you     ベイビー、アナタの居ない夜は長すぎるわ
(But you can't make me a slave)        (けど、アナタは私を奴隷には出来ないのよ)
Oh baby.....Hug my emotional conflict          ベイビー、私の心の葛藤を抱き締めて
(Your heart rebounds my words)       (アナタの心は私の言葉を跳ね返してばかりよ)
Oh baby.....too lonely the night without you   ベイビー、アナタの居ない夜は寂しすぎるわ

                          *
                          *


最新の画像もっと見る