PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

JUST RIGHT ~ ちょうどいい ~

2009年02月16日 04時12分27秒 | Weblog
Just right pleasure                                  ちょうどいい楽しさ
Just right sadness                                  ちょうどいい切なさ
Just right busyness                                  ちょうどいい忙しさ
I was always searching                                 いつも探してたの
Balance which enriches me                          私を充実させるバランス
                            *
Wanted just right love                            ちょうどいい愛を求めてた
Ideal someone                                       理想的な誰かを
But such a thing did not exist                      でもそれは存在しなかったの
Because the important one                             私の大切なモノって
Changes while I do not know                       知らない間に変わっちゃうの
                            *
I said, " I am mine " many times          「私は誰のものでもないワ。」って何度も言った
" I am different from her "                         「私は彼女とは違うワ。」って
Wanted to be loved                                  愛されたかったけど
But I didn't want to love                                 愛したくなかった
                            *
                            *
Just right luxury                                    ちょうどいい豪華さ
Just right patience                                    ちょうどいい忍耐
Just right expectation                                  ちょうどいい期待
I've been given by a certain man                 ある人から与えられたことがあるの
Balance which makes me beautiful                     私を美しくさせるバランス
                            *
I got just right love                          私はちょうどいい愛を手に入れた
Ideal boyfriend                                       理想的な恋人を
But it did not last long it so much                  でもそれは長続きしなかったの
Though it was valuable love for me                  私には貴重な恋愛だったけど
It was common love for him                      彼にはよくある恋愛だったのネ
                            *
I said, " I am yours " many times            「私はあなたのものヨ。」って何度も言った
" I am different from her "                        「私は彼女とは違うワ。」って
Wanted to be loved                               私は愛されたかったけど
But he didn't love me                             彼は愛してくれなかったの
                            *
                            *
When I was the age which isn't preached from Mom     ママからお説教されない年になって
I thought free love and                                   自由な恋愛と
Happiness were waiting for me               シアワセが待ってる、って思ったのに・・・
                            *
※ Where is just right love?                          ちょうどいい愛はどこ?
   What is just right love?                           ちょうどいい愛って何?
   Do you give me it tonight?                             今夜私にくれる?
   If you let me know, I will give it to you          教えてくれるなら私があなたにあげる
   Balance which changes our encounter into love        出会いを愛に変えるバランス
                            *
                            *


最新の画像もっと見る