PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

モーター・ガール

2008年06月28日 09時12分11秒 | Weblog
We the moon people manage the earth
(僕たち月人は、地球のマネージャー)
Punishment is given
when earthians are shallow-brained
(地球人が浅はかな時、罰を与える)
As for us,
they are sometimes surprised by science
so that they may not forget it
(彼らがそれを忘れないように、
僕たちは時々科学を使って、地球人を驚かすのさ)
              *
We are valuable existences for the earth
(僕たちは地球にとって大切な存在)
So full management also of our health
and the population is carried out
(だから僕たちの健康も人口も完全管理されている)
              *
Scientific doctor comes on Thursday night
(科学的な医者は木曜日の夜に来る)
With excellent girls (エクセレント・ガールと共に)
And takes away my motor girls
(そして僕のモーター・ガールを連れて行く)

              *
              *
We the moon people are in management-ization
of other planets
(僕たち月人は、他の惑星の管理化にある)
We don't think by feeling like earthians
(僕たちは地球人のように感情で考えない)
It is easy and a short time of work
(簡単で、短時間な仕事)
We can enjoy studies and sports enough
And there is no sickness
(研究もスポーツも十分楽しめるし、病気もない)
              *
Our science develops further if these are maintained
(これらが維持されるなら僕たちの科学は更に発達する)
And the earth must continue reasonably
because we are managing
(そして僕たちが管理するから地球は存続するはず)
              *
Scientific doctor comes on Monday morning
(科学的な医者は月曜日の朝に来る)
With motor girls (モーター・ガールと一緒に)
And takes away my excellent girls
(そして僕のエクセレント・ガールを連れて行く)

              *
Scientific doctor comes on Thursday night
(科学的な医者は木曜日の夜に来る)
With excellent girls (エクセレント・ガールと共に)
And takes away my motor girls
(そして僕のモーター・ガールを連れて行く)

              *
              *

最新の画像もっと見る