PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

INFATUATION ~ 愛の悪路 ~

2009年09月08日 16時19分08秒 | Weblog
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


My body, voice, and intelligence                 私のカラダ、声とインテリジェンス
It is not a type that the people extol      それは世間が持て囃すタイプではありません

The absentminded expectation made me               ぼんやりとした予想は私を
The woman who was poor at self-assertion          自己主張が下手な女にしました
And was living honestly hard             そして私は正直に一生懸命生きていました

Your body, voice, and intelligence            あなたのカラダ、声とインテリジェンス
It was the best night I ever imagined      かつて想像したことのある最良形の夜でした

The tension and desperation made me                    緊張と必死さは私を
The talkative and self-sacrificing woman            お喋りで献身的な女にしました
And I did my best to keep you       そしてあなたを引き止める為にベストを尽くしました

I just followed my love                     私は単に私の愛に従っただけです
But sometimes came to fear living        でも時々生きることを恐れるようになりました

Please make me proud with your love           あなたの愛で私を誇らせてください

                            *

For uneasiness, caprice ruled me              不安で、むら気に支配にされました
Threatening mood, backbiting of the office             不穏なムード、社内の陰口

Your words were always sounding in my head   あなたの言葉が頭から離れませんでした
Somebody seemed to take you away from me  誰かがあなたを奪おうとしているようでした
And I had got the insincere profit            そして私は不誠実な得を得ていました

For you, lie increased production of lies         あなたの為に、嘘で固めていきました
I was not able to settle the illusion            幻を清算することはできませんでした

The tension and desperation made me                    緊張と必死さは私を
The talkative and self-sacrificing woman            お喋りで献身的な女にしました
And I did my best to keep you       そしてあなたを引き止める為にベストを尽くしました

I just followed your love                 私は単にあなたの愛に従っただけです
But sometimes came to fear living        でも時々生きることを恐れるようになりました

Please make me proud with your love           あなたの愛で私を誇らせてください

Please say I don't lose only your love      あなたの愛だけは失わないと言ってください

Please make me proud with your love           あなたの愛で私を誇らせてください

Please say I don't lose only your love      あなたの愛だけは失わないと言ってください

Please.....                                            どうか・・・

                            *
                            *


最新の画像もっと見る