PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

Radhika

2008年06月25日 23時55分40秒 | Weblog
if i notice,                 (気づいたら私)
i only merely work every day     (ただ毎日働いてるだけよ)
if holiday is not taken          (もし休日を取れば)
my income is not insufficient     (やっていけないんだもの)
friends were tired and retired     (仲間たちは疲れ果てて退職したわ)
but new work wasn't found       (でも新しい仕事が見つからなくて)
they became poor than before     (彼女たちは前より貧しくなってしまった)
so i may be blessed with work     (私は仕事があるだけ、きっとマシね)
                    *
My country too different from your country
(あなたの国とは違いすぎる私の国)
It'ill be retired, if it's disliked by the boss, though I've been working seriously
(真面目にずっと働いていたとしても、上司に嫌われたら辞めさせられるのよ)
It's difficult for me clumsy to take communications with foreigner's boss
(不器用な私には、外国人のボスとコミュニケーションを取ることは、難しいわ)
                    *
if you come,                (もしあなたが来てくれるなら)
i get a holiday only on the day     (その日は私、休みを取るわ)
i have bought new clothes       (洋服を買ってあるのよ)
as you may come in every season  (どの季節にあなたが来てもいいように)
you see me who dressed up and   (お洒落した私を見て)
please come to my house       (私の家に寄って)
cooking will be carried out for you  (あなたの為に手料理も作るわ)
Such imagination makes me happy  (こんな想像をしてると楽しい)
                    *
I'm different from me at time who met you
(あなたと知り合った頃の私とは、違うのよ)
want you to know both of the part i changed and a part which isn't different
(変わった部分と、変わっていない部分の、両方をあなたに知って欲しいの)
want you to know both of the part i changed and a part which isn't different
(変わった部分と、変わっていない部分の、両方をあなたに知って欲しいの)
                    *
                    *

最新の画像もっと見る