PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

Life is wonderful

2009年04月29日 00時21分25秒 | Weblog
I have been in a creative period                         創作していた頃は
I have written a short story                             短編を書いたり
And also composed some music                 穏やかに作曲していたものです
                            *
And now I have a beautiful spring           そして今、私は美しい春を経験しています
The sun shines almost everyday                     ほぼ毎日が晴れています
The Cherries are almost done blooming                  桜は咲き終わったけれど
But many other flowers are everywhere       それ以外の沢山の花が至る所にあります
It is a pleasure to go outside                        外出するのが楽しみです
                            *
Life is wonderful                              人生は素晴らしいものです
I see the tall chimney on the hill                私は丘の上から高い煙突を見ます
Life is wonderful                              人生は素晴らしいものです
I observe white smoke                           私は白い煙を観察します
Life is wonderful                              人生は素晴らしいものです
It confesses its life                      煙は、その人生を打ち明けてくれます
                            *
                            *
I have read this letter now several times               今何度も手紙を読みました
It makes me want to cry                           そして泣きたくなりました
Perhaps, you understand my heart               多分君には私の心が解るでしょう
                            *
Many years ago, when I was a child                  随分昔、私が子供だった頃
In the dream, there was a silhouette                    夢に人影が現れました
I believe that was a Japanese and it was you    それは日本人で、君だったと信じています
I do know I find you wonderful             君と出会えたことは素晴らしいと知っており、
And our talking and letters make me happy  私たちの会話も手紙も、私を幸せにしてくれます
                            *
Japan is wonderful                                日本は素晴らしいです
I know thin ink of Japanese culture            私は日本の薄墨の文化を知っています
Japan is wonderful                                日本は素晴らしいです
Looking melting of smoke (to the sky)            私は煙が空に溶けるのを見ています
Japan is wonderful                                日本は素晴らしいです
I come to Japan in next life                       私は来世に日本へ行きます
                            *
Life is wonderful                               人生は素晴らしいものです
I see the tall chimney on the hill                 私は丘の上から高い煙突を見ます
My life is a little short                         私の人生は少しばかり短いです
I observe white smoke                             私は白い煙を観察します
Life is wonderful                               人生は素晴らしいものです
It confesses his life                    煙は、その人の人生を打ち明けてくれます
                            *
                            *


最新の画像もっと見る