PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

2 knives

2007年11月05日 23時42分26秒 | Weblog
We're forced a knife on a throat from left and right
(私たちは喉元に、左右からナイフを突きつけられている)

We can't say No to a country in a RIGHT side
(右側の国に対して、私たちはノーと言えない)
If he says "Buy this.", we have to buy that
(もし彼が「これを買え。」と言えば、買わなければならない。)
And when he says "Go there.", we have to go there
(もし彼が「あそこへ行け。」と言えば、行かなければならない。)
Because he's protecting our life
(彼が私たちの命を守っているから。)

We don't say No to a country in a LEFT side
(左側の国に対して、私たちはノーと言わない)
We keep giving money every year
  without receiving a report of the use and the income
                 if he says to us "Give money"
(もし「金をくれ。」と彼が私たちに言えば、
        使い道と収入の報告を受け取ることなく、
                 我々は毎年お金を与え続ける)
He does not know appreciating.
( 彼は正しい理解を知らない)
Moreover, he has looked down upon us in the world
(また、彼は世界で私たちを貶めている)
The targets of many missiles of theirs are us
(彼らが持っている沢山のミサイルの標的は私たちだ)
But our Representatives don't say No to him
(でも私たちの代表者は 彼にNOと言わない)

And we can be exterminated anytime if we say NO
                  for the country of the RIGHT side
(そしてもし 右側 の国に対してNOと言うならば、
                私たちはいつでも全滅することができる)

We're forced a knife on a throat from left and right
(私たちは喉元に、左右からナイフを突きつけられている)

Is Japan peaceful?
(日本は平和ですか?)

最新の画像もっと見る