PAGES OF MY LIFE ~著作権保護ページ~

徒然綴り・・・歌詞&ひとり言

STILL BROKEN ~涙月rui-getsu~

2008年07月30日 09時44分45秒 | Weblog
Laugh with friends
(友達と笑って)
and eat something good
(美味しいものを食べて)
Enjoy a hobby,sports
(趣味やスポーツを楽しんで)
Sleep soundly and work
(良く眠って働いて)
Every day
that passes without incident
(何事もなく無事に過ぎる日々)
         *
On me, the blue sky
(私の上に青い空)
Wind is slipping through my body
(風が私の体をすり抜けてゆきます)
And my heart has still broken
(私の心は、まだ割れたままです)
         *
         *
Chances of love come
(恋のチャンスはやって来るの)
Meeting have me learn many
(出会いは私に多くを学ばせる)
They inform
what I do not know
(何を知らないのかも
          教えてくれる)
Understands in the reason
(理屈の中の理解)
But my mind
and the action refuse something
(でも、私の心も行動も、
     何かを拒否しています)
         *
On me, the shining stars
(私の上に輝く星)
Quiet waves
that lullaby for every night
(静かな波は 毎夜のララバイ)
And my heart has still broken
(私の心は、まだ割れたままです)
         *
         *
Although I don't feel sadness,
tears fall at midnight
(悲しみは感じません
なのに 真夜中に涙は落ちます)
         *
愛せなくなったわけじゃないの
  (あなたが まだ・・・)
愛が要らないわけじゃないの
  (あなたを まだ・・・)
         *
And my heart has still broken
(私の心は、まだ割れたままです)
From that day................................
(あの日から・・・・・・・・・・・・・・)
         *
         *

最新の画像もっと見る