Apres l'Insead

欧州へのMBA留学体験記と
その後のつつましい生活について。。。

串カツ ("Kushikatsu" dinner)

2012-05-20 22:30:03 | Life @JAPAN
予定外でしたが、友達に誘われたので、
以前から行きたかった、堀江にある「川と山」へ。

ここは創作串カツを出してくれるんですが、お椀に落として出汁とあわせたり、

半熟卵と混ぜるのが惜しいほどしっかりしたアスパラだったり、

〆としてのカレーライス(笑)だったり、

と上品だけど、愛嬌もある串カツを堪能しました~♪

月替わりでメニューが変わりますので、いつ行ってもお勧めです。^^



------------
Tonight, we went out for a "Kushikatsu" (deep-fried small dishes) dinner,
visiting "Kawa to Yama," one of the famous restaurants I've ever wanted to visit.

It is famous for its unique dishes, such as fried bamboo sprout made to be eaten with soup,
asparagus with half-boied egg, and curry and (fried) rice and so on.
(the pics are above, lined up as mentioned.)

The menu was changed by month, so you can enjoy different, fresh and new course
when you would visit there again.

最新の画像もっと見る

コメントを投稿