Apres l'Insead

欧州へのMBA留学体験記と
その後のつつましい生活について。。。

神戸三田プレミアムアウトレット (Kobe-Sanda Premium Outlet Mall)

2009-05-01 21:11:36 | Life @JAPAN
またもやご無沙汰しております!
が、今年も既にGW!しかも3日目(僕にとって)!
だらだらと過ごしてましたが、今日はお買い物に
神戸三田プレミアムアウトレットへ!

今日はお休みの人が少ないのか、高速もアウトレットも
いい感じの混み具合。天気も良く、ストレスフリーな時間でしたね。
お目当てのスーツと運動靴もゲットでき満足。(^-^)

で、今日は映画の日ということで近所のワーナーマイカルで
「GOEMON」を鑑賞。なんか帝都物語を始めた観た感じ?(笑)
映像はCGばかりで???という気も少ししますが、
いい役者が揃っていて結構楽しめました。評価は★★★☆☆(3つ)。

晩飯は久しぶりにカツ丼を作ってみましたが・・・
ゴハン1合は多すぎました・・・

-----------
Sorry for not updating but now we have golden week holidays in Japan!
Though just spending days so far, I drove to the Kobe-Sanda premium outlet mall to buy some stuffs.

There were not so many people; probably only some people could have holidays today.
High-way was also not congested, I think.
Of course, I could get suits and athletic shoes I wanted.
Yeah, today was stress-free day for me.

After that, I watched a movie, GOEMON, a kind of historical but
psychederic movie with full of CGs.
Today is MOVIE day in Japan, the first day of every month gives us
to watch a movie with just a cost of \1,000; I like this campaign.
The fils itself was not realistic due to CGs but the moviestars
were so nice that I like this movie, evaluating it 3 stars out of 5.

My dinner was a bowl with egg and deep-fried pork, which I cooked.
...I think I have eaten so much...

最新の画像もっと見る

2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
いいよね! (めるりん)
2009-05-02 21:53:52
三田のアウトレットにはしょっちゅう家族で行っています。良いよね!

もちろんお手ごろ価格でのショッピングが目的だけど、きれいだし広いし、歩いてるだけで気分が弾みます。

ただ、寒いときとか天気悪いときは辛いんだよね…
返信する
ですなぁ。 (cherami)
2009-05-03 22:22:16
これまでは、りんくうをメインに行っていたんだけど、
こちらの方がBrooks Brothersの品揃えが合ってたので、
今度からはこちらをメインに使おうと画策中・・・
周りが田舎っぽいのもいい気分(笑)
返信する

コメントを投稿