Charry-charry工房(チャーリー・チャーリーコウボウ)

50歳の手習い
(県立秋田工業高校 機械科卒業後、40年目に自分用の旋盤・フライス盤を所有することに)

2023/03/27 6m

2023-03-27 04:21:30 | アマチュア無線

ルワンダとの交信した内容がオンラインログ

に掲載されました。

良かった。

 

昨日は6mでFO(ポリネシアとマルケサス)

がレポートとして上がり、沢山の局が呼んで

おりましたが、私の所には降って来ませんで

した。残念!

2日続けて良い思いをすることはないので、

そんなものかな!

今日も期待してワッチすることにしたいと

思います。

 

CY0Sが18Mhzに現れました。1時間

近く呼び続けましたが、わたしへの返答はあ

りませんでした。

狙ってみたいと思います。もう少しでDX-

PEDが終わるのでなんとかこの数日でゲッ

トしてみたいものです。

 

英語訳 ChatGpt

The content of my communication with Rwanda has been posted on the online log.

That's great news.

Yesterday, I received reports of FO(Polynesiaand Marquesas) on 6 meters,and many stations were calling,but unfortunately,they didn't come through to me.

Too bad!

I guess I won't have good luck for two days in a row, so I'll just keep watching and hopingtoday.

CY0S appeared on 18MHz. I called for almost an hour, but there was no response.

I'd like to try targeting them. The DX-PED is ending soon, so I hope to get it in the next few days.

 



最新の画像もっと見る

コメントを投稿